Wdrażanie systemu Apetivo

Wdrożenie Apetivo w Twoim lokalu gastronomicznym jest dokonywane we współpracy z opiekunem, który pomoże Ci w zapoznaniu się z systemem oraz odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości.

Przygotowanie

Pomagamy między innymi w doborze odpowiedniego planu subskrypcyjnego i uzupełnieniu danych w menu.

Uruchomienie

Uruchamiamy system Apetivo w domenie lub subdomenie dedykowanej dla Twojego lokalu gastronomicznego.

Utrzymanie

Pomagamy w korzystaniu z systemu, zapewniamy wsparcie i aktualizacje wprowadzające poprawki i nowe funkcje.

Często zadawane pytania

Czym różni się domena od subdomeny?

Domyślnie system Apetivo uruchamiamy w subdomenie, przykładowo mojarestauracja.apetivo.pl. W ramach dodatkowej usługi istnieje możliwość uruchomienia systemu we własnej domenie, przykładowo mojarestauracja.pl.

W jaki sposób uzupełnić dane w systemie Apetivo?

Przed uruchomieniem systemu Apetivo konieczne jest uzupełnienie danych, w tym w szczególności nazw, opisów i cen pozycji w menu. Pomagamy w przeniesieniu danych z obecnego menu, zapewniamy także dodatkowe usługi tłumaczeniowe realizowane przez wykwalifikowanych tłumaczy.

Co stanie się, jeśli napotkam problemy z systemem?

W ramach każdego planu subskrypcyjnego oferujemy wsparcie techniczne obejmujące m.in. pomoc w korzystaniu z systemu i usuwanie wszelkich problemów z nim związanych.

Czy muszę mieć wiedzę informatyczną, aby móc korzystać z Apetivo?

Nie. Wdrożenie systemu jest wykonywane przez nasz zespół IT, zaś korzystanie z systemu jest bardzo proste. W razie wszelkich problemów możesz liczyć na nasze wsparcie.

Zaczynamy?

Skontaktuj się z nami, aby poznać możliwości wdrożenia Apetivo w Twoim lokalu, uzyskać dostęp do wersji demonstracyjnej lub zadać pytania.