Plan Apetivo Standard i Apetivo Premium – czym się różnią?

System dla gastronomii Apetivo jest dostępny w dwóch planach subskrypcji: Standard i Premium. Dowiedz się, czym różnią się oba plany i który z nich najlepiej sprawdzi się w Twoim lokalu gastronomicznym!

Apetivo Standard to interaktywne menu online

Apetivo w planie Standard to przede wszystkim interaktywne menu online. Każda pozycja w menu może mieć swoje zdjęcie, opis, listę alergenów. System obsługuje cztery języki: polski, angielski, niemiecki i ukraiński z wprowadzaniem danych w każdym z nich. Dzięki temu łatwiejsza staje się obsługa osób obcojęzycznych, w szczególności turystów. Ponadto Apetivo Standard oferuje funkcję “Poproś obsługę” umożliwiającą poproszenie o obsługę do konkretnego stolika w celu złożenia zamówienia, dokonania płatności lub zadania pytania dotyczącego menu. Zwiększa to satysfakcję gości, którzy nie muszą już długo czekać. Do każdej subskrypcji Apetivo Standard załączamy 10 naklejek QR na stoliki z możliwością zamówienia dodatkowych.

Apetivo Premium to dodatkowe funkcje zamawiania i płatności

Plan Premium zapewnia wszystko to, co znajduje się w planie Standard, a do tego system zamówień do stolika lub z odbiorem i płatności kartą, gotówką lub online, w tym przy użyciu BLIK-a i portfeli elektronicznych. W procesie zamawiania zintegrowane są sugestie dodatkowych pozycji z menu, co przekłada się na większą sprzedaż. Do każdej subskrypcji Apetivo Standard załączamy 10 naklejek QR na stoliki z możliwością zamówienia dodatkowych.

Poziomy wsparcia

Każda subskrypcja Apetivo objęta jest wsparciem i pomocą techniczną. W planie Standard wsparcie jest świadczone w dni robocze, a zgłoszenia można zakładać przy pomocy poczty e-mail lub systemu zgłoszeniowego. W planie Premium wsparcie jest natomiast świadczone w trybie 24/7, a zgłoszenia, które są traktowane priorytetowo, można zakładać także telefonicznie. Gwarantowana jest dostępność przez 99,5% czasu w skali roku na podstawie umowy SLA (service level agreement).

W ramach każdego planu użytkownik otrzymuje dostęp do porad i dokumentacji systemu oraz aktualizacji przynoszących dodatkowe funkcje i poprawki.

Zmiana planu subskrypcji

Zmiana planów jest możliwa w każdym momencie w umowach na czas nieokreślony. W przypadku umów na czas określony dla subskrypcji Standard z dodatkowym rabatem istnieje możliwość zmiany planu na Premium w dowolnym momencie, zaś zmiana z Premium na Standard jest możliwa przy przedłużeniu umowy.