
Wdrażanie systemu Apetivo przebiega w większości przypadków w pełni zdalnie we współpracy z dedykowanym Opiekunem Klienta. Proces prowadzimy w trzech etapach, a potrzeba zaangażowania właściciela lokalu gastronomicznego ograniczona jest do niezbędnego minimum.
Etap I: przygotowanie
Po pierwszym kontakcie przydzielamy dedykowanego Opiekuna Klienta, który prezentuje system, odpowiada na pytania, ułatwia wybór odpowiedniego planu subskrypcyjnego i opcjonalnych usług dodatkowych, a także pośredniczy w załatwieniu formalności, w tym zawarciu umowy na indywidualnych warunkach. Oferujemy umowy na czas nieokreślony lub czas określony z atrakcyjnymi rabatami.
Etap II: uruchomienie
Specjaliści IT konfigurują i uruchamiają system w wybranej subdomenie lub domenie internetowej, a także przydzielają dostęp do poradników i systemu zgłoszeniowego. System staje się gotowy do użytkowania.
Etap III: utrzymanie
Stale rozwijamy Apetivo, dodajemy nowe funkcje i poprawki w ramach aktualizacji zawartych w cenie subskrypcji. Zapewniamy także wsparcie i pomoc w korzystaniu z systemu. Reagujemy na potrzeby naszych klientów zapewniając im i gościom ich lokali gastronomicznych wysokiej jakości doświadczenie z użytkowania.