Skip to content
Apetivo
menu
  • Funkcje
    • Menu online
    • Zamówienia
    • Płatności
    • “Poproś obsługę”
    • Kody QR
  • Dlaczego Apetivo?
  • Cennik
Kontakt

Pomoc i wsparcie

Wyświetl dokumentację systemu Apetivo, utwórz zgłoszenie serwisowe lub skontaktuj się z nami.

Dokumentacja

Wyświetl dokumentację systemu Apetivo. Znajdziesz tam porady i informacje dotyczące korzystania z systemu.

Dokumentacja →

ServiceDesk

Zaloguj się do systemu zgłoszeniowego, aby utworzyć nowe zgłoszenie serwisowe lub poprosić o pomoc.

Zaloguj się →

Kontakt

Jesteś już naszym Klientem i potrzebujesz wsparcia lub masz pytania? Skontaktuj się z Opiekunem Klienta.

Kontakt →

Porady

Informacje, porady, wiadomości, zapowiedzi nowych funkcji. 

Wdrażanie Apetivo
W jaki sposób wdrażamy system Apetivo?

Dowiedz się, w jak wygląda wdrożenie Apetivo w lokalu gastronomicznym!

Czytaj dalej
plany-subskrypcje-apetivo
Plan Apetivo Standard i Apetivo Premium - czym się różnią?

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor do amet sint velit of a officia

Czytaj dalej
samoobsługowy stolik
Czym jest samoobsługowy stolik?

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor do amet sint velit of a officia

Czytaj dalej

Davian Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 81/7.10
02-001 Warszawa

NIP: 7011162098
KRS: 0001052420
REGON: 526234558

  • Funkcje
  • Dlaczego Apetivo?
  • Cennik
  • Dodatkowe usługi
  • Porównanie planów
  • Wdrażanie systemu
  • Blog
  • Program partnerski
  • Kontakt
  • Pomoc i wsparcie
  • Prywatność
  • Dane firmy

© 2024 Davian Sp. z o.o.

ZARZĄDZAJ ZGODAMI PLIKÓW COOKIES
Chcąc zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookies, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}